Діагностичний мінімум №2



Діагностика мотиваційної сфери
Методика для діагностики навчальної мотивації учнів

Інструкція: У бланку відповідей оцініть по 5-бальній системі приведені мотиви учбової діяльності по значущості для Вас. 1 бал відповідає мінімальній значущості мотиву, 5 балів – максимальній.

Вчуся:


  1. Щоб працювати з людьми, треба мати глибокі і всебічні знання.

  2. Щоб не відставати від друзів.

  3. Тому що хочу бути в числі кращих учнів.

  4. Тому що мені подобається обрана професія.

  5. Щоб успішно вчитися, складати іспити на «4» і «5».

  6. Тому що одержані знання дозволять мені досягти всього необхідного в житті.

  7. Щоб заводити знайомства і спілкуватися з цікавими людьми.

  8. Необхідно закінчити училище, щоб у знайомих не змінилася думка про мене, як здібної, перспективної людини.

  9. Тому що хочу, щоб наша учбова група стала кращою в училищі.

  10. Щоб забезпечити успішність майбутньої професійної діяльності.

  11. Тому що просто подобається вчитися.

  12. Тому що від успіхів в навчанні залежить рівень моєї матеріальної забезпеченості в майбутньому.

  13. Хочу бути поважаною людиною учбового колективу.

  14. Щоб уникнути осудження і покарання за погане навчання.

  15. Щоб бути на хорошому рахунку у викладачів.

  16. Тому що хочу стати висококваліфікованим фахівцем.

  17. Щоб бути постійно готовим до чергових занять.

  18. Тому що хочу принести більше користі суспільству.

  19. Тому що цікаво спілкуватися на заняттях з товаришами.

  20. Тому що не хочу відставати від однокурсників, не бажаю опинитись серед відстаючих.

  21. Щоб добитися схвалення батьків і оточуючих.

  22. Щоб дати відповіді на актуальні питання, що відносяться до сфери майбутньої професійної діяльності.

  23. Щоб придбати глибокі і міцні знання.

  24. Вчуся ради виконання боргу перед батьками.

  25. Тому що знання додають мені упевненість в собі під час спілкування з іншими.

  26. Потрапивши в училище, вимушений вчитися, щоб закінчити його.

  27. Хочу одержати диплом з гарними оцінками, щоб мати перевагу перед іншими.

  28. Хочу повною мірою використовувати завдатки, що є у мене, здібності і схильності до обраної професії.

  29. Тому що будь-які знання стануть в нагоді в майбутньому житті.

  30. Тому що від успіхів в навчанні залежить моє майбутнє службове положення.








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?"