Діагностичний мінімум №1
Діагностичний мінімум №1
Методика для визначення мотиваційної готовності
Опитувальник "ПРОФОРІЄНТАЦІЯ - 1"
(модифікація ДДО Є.А. Клімова)
Інструкція: навпроти кожного висловлювання напишіть цифру, що відповідає мірі вашого бажання займатися цим видом діяльності
(0-зовсім немає, 1-мабуть, так, 2-вірно, 3-повністю вірно).
(МЕНІ
ПОДОБАЄТЬСЯ, МЕНЕ ПРИВАБЛЮЄ, Я ВИЗНАЮ ЗА КРАЩЕ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опитувальник "ПРОФОРІЄНТАЦІЯ - 2" |
(ЗДАТНИЙ,
УМІЮ, МАЮ НАВИЧКИ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Методика для визначення професійної готовності Діагностичний опитувальник «Людина-техніка» ( за В.А. Семіченко) Інструкція: Перед вами питання, які допоможуть визначити рівень готовності до вибраної професії. На питання потрібно відповідати «Так» чи «Ні», поставивши знак + або – в бланку відповідей поряд з номером відповідного питання. Питання
Методика для визначення особистісної готовності (С. Делінгер в адаптації А. А. Алексєєва, Л. А. Громова)
Методика для визначення психофізіологічної готовності
Методики для визначення соціальної готовності Опитувальник «Особливості вашої поведінки» Інструкція: Опитувальник включає 50 пунктів-тверджень, що не повторюються. Якщо ви
згодні з даним твердженням, то на листку відповідей ставите «+» поряд з номером твердження;
якщо не згодні – ставте знак «-». Пам'ятайте, що ви виказуєте власну думку про
себе в даний момент часу.
2. Дата народження ___________________________ 3. Освіта базова середня (9 кл.) повна середня (11 кл.) професійно-технічна 4. Домашня
адреса____________________________________________________________ 5. Наявність пільгової категорії: з малозабезпеченої сім’ї з неповної сім’ї інвалід із багатодітної сім’ї сирота постраждалий при аварії на ЧАЕС напівсирота позбавлений батьківського піклування 6. Звідки ти дізнався про наш навчальний заклад? телебачення, газети батьки друзі працівники закладу інше (вказати) _____________________ 7. Чому ти обрав саме наш навчальний заклад? близько додому порадили знайомі не вистачає коштів на навчання у вузі порадили батьки не поступив до іншого навчального закладу «за компанію» з друзями інше _________________________________________________________ 9. Чи знайомий ти з вимогами тієї професії, яку обрав для навчання? так ні 10. Чому ти обрав саме цю професію? ___________________________________ ____________________________________________________________________ 11. Що змушує тебе навчатися? навчаюся, щоб отримати професію та подальшу освіту для самостійного життя подобається навчатися хочу розвивати свої здібності у цій справі навчаюся, тому що примушують батьки хочу отримувати стипендію та соціальний захист на період навчання? 12. Які уроки у школі тобі найбільше подобалися? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 13. Які уроки тобі не подобалися? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 14. Якщо ти пропускав уроки в школі, то з якої причини? було нудно не подобалося навчатися не подобались вчителі тому що пропонували друзі не подобались однокласники не розумів предмет інше _____________________________ 15. Чи є в тебе захоплення, інтереси? Які? спорт (який?) пишу вірші, оповідання танці співаю малювання граю на музичному інструменті (на якому?) інше ______________________________ 16. Як ти проводиш вільний час? дискотеки, нічні клуби комп’ютер (ігри, Інтернет) компанія друзів та пиво поїздки на природу, в парк читання книжок інше__________________________________ 17. Як ти вважаєш, що найголовніше в житті людини? можливість допомагати людям влада над людьми визнання іншими людьми цікава робота сімейний добробут фізична сила і здоров’я духовний розвиток солідна посада розваги процвітання в бізнесі багато грошей нічого інше ____________________________ 18. Для тебе праця це: засіб для існування неприємний обов’язок вищий сенс життя виявлення своїх сил і можливостей можливість самореалізації інше____________ 19. В школі ти був у добрих стосунках з однокласниками? так ні не знаю по-різному 20. Який ти за характером? веселий працелюбний справедливий розумний невпевнений в собі чесний добрий нестриманий впевнений у собі лінивий спокійний лідер хитрий балакучий мовчазний активний фантазер інше ________________________
мої друзі немає інше __________________ індивідуальні консультації клуб спілкування психологічні тренінги інше ______________ анкетування, опитування Дата заповнення: ________________ Дякуємо за співпрацю!
|
|
Коментарі
Дописати коментар